Tuesday 3 May 2011

Konvokesyen!

alhamdulillah ..

21 march 2011 ! tarikh yg mmg xkn aku lpekn =)

Majlis Konvokesyen ke 11 kat Politeknik Seberang Perai..

rase bangge sangat bile dapat nek pentas n amik sijil ! 
terasa segala usaha aku mase kt PSP dlu berbaloi..

ok..skunk aku nk cite b4 aku mik sijil

19hb march, mse nie kami kne dtg poly sbb ade raptai..
syok! sbb dpt jumpe kawan2 lame =)
tp yg xsyoknye bile nak uruskan hal berkaitan konvo!

huh! unlike =(
mcm mane la nk puaz hati, sbb sistem teruk kot!

dlu mse aku n the geng handle tok JTMK..
ok je..selase...xpanas..xbertolak..xbersentuhan gan laki..
tp ble time kami yg berkonvo, da mcm ape..

Mse mule2 otw nk g, mmg excited! hee..

tp ble da bratur amik kad, dengar taklimat + raptai ..
da mule bosan ..hehehe...
tp cm okey la lg..

tp ble habis jew raptai, mmg mengeluh jew ~
mane taknye, mle2 kne beratur pnjang, amik kupon + cenderahati ..

da la xde barisan lngsg..perempuan gan laki da cm xde bze...
lepas setel sal kupon, kene beratur amik jubah kt rumah jubah yg bawu siap...

aku sendiri bawu thu kewujudan rumah jubah [ bawu wat ]...
maybe wat mse kami da bis blaja kot..heee..

mase nak mik jubah 2, tuhan jew yg thu..
da la panas, 2 cm kire ok lagi..
tp yg aku xley trime 2,  ble berebut nk amik jubah...

da la berhimpit...bkn gan pmpuan je tp gan laki...
da cm xde batasan antara laki & pempuan...
2 yg wat aku geram 2..huh!

tapi pape pon, aku harap , pas nie psp lebey alert la..

sbb bile da ramai bakal siswa n siswi yg hadir, 
mmg xterkawal....sbb tu b4 hari raptai, kne ready awal2..

tempat pon kne la statergik =)

yang penting aku hepi berkonvo n jupe membe2!
tp 1 bende yg terkilan mse konvo 2..
xdpt nk snap gan dak kls, sbb nk cepat lik ipoh...
2 pon kepenatan berkonvo kekal selama 1minggu..hihi..
dasyat gilo ~ hahaa!

:: Pic yg sempat di snap mse konvo =) ::

 :: si chomot! ::

:: ayu berbaju kurung! hahaa~ :: 

 :: azy with leeya & ct ! dyeorg sgt chantex! ::

:: azy with fara ::

:: peace!! mengoverkn diri bergambar =P ::

 :: muke da cm ape! akibat snap di tengah panas! 
mate xtra sepet! heheheehehe ::

:: saya anak ayah! heee :: 

 :: azy with mak & ayah ::

:: my mom yg xpenah mengeluh bile layan ank yg senget cm azy :: 

** mak n ayah 
: En. Ibrahim Fong & Pn. siti Ajinab :
cyunk ketat2! muaahhxx!!

0 pengkritik tak berbayar:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...